Skip to main content

Retourneren

Als u niet volledig tevreden bent of een product wilt retourneren is dat geen enkel probleem. Wij streven naar een soepel en eenvoudige retourprocedure. U heeft ten alle tijde het recht om een ongeopend product binnen 14 dagen zonder reden te retourneren. Mocht u zich direct na het plaatsen van uw bestelling bedenken, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we in de meeste gevallen nog wijzingen aanbrengen of deze kosteloos annuleren. Indien u twijfelt over de aanschaf van een product vanwege bijvoorbeeld een gevoelige huid of allergie voor bepaalde ingrediënten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u hier graag mee! Echter kunnen wij geopende producten vanwege hygiënische redenen niet terugnemen als gevolg van een allergische reactie.

Retourprocedure

Retourneren of ruilen is mogelijk en geldig onder voorwaarde dat u de stappen van onze retourprocedure nauwkeurig opvolgt:

Stap 1. Meld u retour of omruiling zo spoedig mogelijk. Doe dit uiterlijk binnen 14 dagen van ontvangst via ons mailadres op de contactpagina. Vermeld in uw mail:

  • het bestelnummer
  • en welke producten u wil retourneren of omruilen

Stap 2. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om uw product of producten ongeopend, ongebruikt en in de originele, onbeschadigde staat terug te sturen. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en stuur het voldoende gefrankeerd naar:

Dr. Bento’s
G.T. Rietveldstraat 182,
1333 LJ Almere

Stap 3. Als wij uw retour niet binnen 14 dagen hebben ontvangen, vervalt het recht op retourneren of ruilen.

Eventuele verzendkosten zijn voor de rekening van de klant. Na goedkeuring en controle zullen wij het aankoopbedrag (met eventuele inhouding van verzend- en retourkosten) binnen 7 werkdagen terugstorten. In geval van een fout bij de verzending aan onze kant, nemen wij uiteraard alle verzend- en retourkosten voor onze rekening.

Annuleren

Indien u uw bestelling heeft afgerond en betaald, maar nu wenst te annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan via de mail: info@drbentos.nl. In het geval dat uw bestelling nog niet is overgedragen aan PostNL, kunnen wij deze zonder enig probleem annuleren en het bedrag terugstorten. Echter in het geval dat uw bestelling al is aangeboden aan PostNL kunnen wij verder geen wijzingen aanbrengen. Het is dan van belang dat u de producten na ontvangst zo snel mogelijk retour stuurt volgens bovenstaande retourprocedure. Nadat wij de producten terug hebben ontvangen storten we het bedrag van de producten terug, exclusief verzendkosten.

Niet de juiste of alle producten

Heeft u niet de juiste producten ontvangen of ontbreken er producten neem dan z.s.m. contact met ons op via de mail: info@drbentos.nl. We helpen u graag verder!